Jak nakupovat
Objednávkový proces má 4 kroky. Vaše vložené zboží do košíku najdete přehledně v 1. kroku, po zvolení dopravy a platby v dalším kroku zadáte informace o vás k jejímu doručení a vše vč. obchodních podmínek a podmínek ochrany osobních údajů v posledním kroku potvrdíte kliknutím na tlačítko ODESLAT OBJEDNÁVKU. Děkujeme za váš nákup :).
Doprava
U objednávek nad 3000 Kč doprava ZDARMA . Pokud si ale zvolíte platbu dobírkou, bude vám účtováno doběrečné ( 50Kč ).
1) Zásilkovna - doručení na adresu
Zásilkovny, která svou vlastní službou doručí zboží na vaši adresu:
Cena při platbě kartou nebo převodem na účet (předem) je 89 Kč.
Cena s platbou na dobírku je 89 Kč + 50 Kč = 139 Kč
2 ) Zásilkovna - doručení do výdejního místa
-
Při objednávce si vybere místo vaší nejbližší Zásilkovny. Sledujte pohyb své objednávky můžete na webu Zásilkovny https://www.zasilkovna.cz/vyhledavani
Cena při platbě kartou nebo převodem na účet (předem) je 89 Kč.
Cena s platbou na dobírku je 75 Kč + 50 Kč = 139 Kč
3) Česká pošta
139 Kč
Platba
- Online platba kartou
- Převodem na účet , VS = číslo objednávky
4120644319/0800 - Dobírkou
+ 50 Kč
V případě odstoupení od smlouvy nebo reklamace nás kontaktujte e-mailem: info@hruskovec.cz. Využijte vzorový Formulář pro odstoupení od smlouvy nebo Formulář pro uplatnění reklamace. Zboží neposílejte zpět na dobírku!!!
K zaslání zboží zpět použijte doručovací adresu:
Ing. Renata Břeňová
Řikovice 31
570 01 Morašice
Reklamační řád
I. Všeobecná ustanovení
- Reklamační řád byl zpracován dle ustanovení zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku (dále jen „NOZ“) a zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele ve znění pozdějších předpisů (dále jen „Zákon“) a vztahuje se na spotřební zboží (dále jen „Zboží“), u něhož jsou v záruční době uplatňována práva kupujícího z odpovědnosti za vady (dále jen „reklamace“).
- Reklamační řád je nedílnou součástí Všeobecných obchodních podmínek. Uzavřením kupní smlouvy Kupující vyjadřuje souhlas s Všeobecnými obchodními podmínkami a s tímto Reklamačním řádem a potvrzuje, že je s nimi řádně seznámen.
- Zákazníkem internetového obchodu je buď Kupující-spotřebitel ve smyslu § 2 odst. 1 písm. a) zákona č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele (dále jen “Kupující-spotřebitel“) nebo kupující-podnikatel, který při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své podnikatelské činnosti (dále jen „Kupující–podnikatel“). Kupující–spotřebitel a Kupující–podnikatel jsou dále společně označováni jako „Kupující“.
- Prodávající při uzavírání a plnění kupní smlouvy jedná v rámci své podnikatelské činnosti. Prodávající je podnikatelem, který přímo nebo prostřednictvím jiných podnikatelů dodává Kupujícímu výrobky nebo služby.
II. Odpovědnost Prodávajícího
Prodávající odpovídá Kupujícímu, že Zboží při převzetí nemá vady. Zejména Prodávající odpovídá, že v době, kdy Kupující Zboží převzal:
- má věc vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které Prodávající nebo výrobce popsal nebo které Kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
- se věc hodí k účelu, který pro její použití Prodávající uvádí nebo ke kterému se věc tohoto druhu obvykle používá,
- věc odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
- je věc v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a,
- věc vyhovuje požadavkům právních předpisů.
Ke Zboží je přikládán daňový doklad, který slouží i k případné uplatnění reklamace.